Používáme cookie, abychom mohli upravovat a nabízet produkty, o které máte zájem. Pokud budete naše stránky nadále používat, považujeme to za váš souhlas s používáním cookies na stránkách SuperHity.cz

Jak nakupovat

Jak nakupovat na SuperHity.cz?

Připravili jsme pro vás jednoduchého průvodce, díky kterému budete mít všechny potřebné informace po ruce.

Jak nakupovat?

Vyberete si zboží klikněte na detail, zvolte variantu, a počet kusů. Klikněte na košíček, tím vložíte zboží do košíku. Pro dokončení nákupu přejděte do košíku. Najdete ho vpravo nahoře. Vyberte si dopravu a způsob platby a dokončete objednávku. Tak šťastnou ruku při výběru správného zboží.

Doručení do vánoc?

Pro doručení zboží do vánoc máme dva termíny podle doby doručení. 

Zboží ihned k odeslání, je zboží u kterého je napsáno ihned k odeslání, máme na skladě objednávejte nejpozději 18.12.2020. 

Zboží na cestě od dodavatele, u kterého je doba doručení je 9-12 dní, objednávejte nejpozději 10.12.2020.

Co když zboží nedorazí do vánoc?

Pokud zboží, které je na cestě od dodavatele nedorazí do 21.12. do našeho skladu, dáme vám vědět. Pošleme vám email a vy se můžete rozhodnout, zda chcete zboží doručit i po vánocích nebo chcete stornovat objednávku a vrátit peníze v případě, že jste platili předem.

Co dám dětem pod stromeček?

Pokud je to dárek pro děti, můžete jim vytisknout poukázku

Reklamace, výměna zboží za jinou velikost, odstoupení od smlouvy?

Reklamace, výměna zboží za jinou velikost nebo odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě u nás nejsou problém. Stačí vyplnit jednoduchý formulář a postupovat podle pokynů. Formulář k nám dorazí online, nemusíte ho tisknout. Do balíčku vložte vytištěnou fakturu, která Vám přišla emailem v objednávce. Pokud nemáte tiskárnu vložte lísteček s číslem objednávky a Vaše jméno, abychom věděli, že se jedná o zboží od Vás. Formulář najdete zde.

Jak dlouho trvá reklamace?

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 denní lhůtu a na vrácení peněz při odstoupení od smlouvy je zákonná lhůta 14 dnů. Obvykle se nám daří vyřizovat reklamace mnohem rychleji. Pokud to trvá v rámci zákonné lhůty je to proto, že vyřizujeme reklamace zákazníků postupně podle termínu doručení.

Kde najdu fakturu k objednávce?

Najdete ji v emailu s předmětem: Vaši objednávku vyřizujeme. Obvykle tento email dorazí buď po připsání platby a nebo ve chvíli, kdy se tým eshopu dostane ke zpracování objednávky, to platí zejména v případě objednávek na dobírku.

Stav objednávky?

Jak to vypadá s Vaší objednávkou? Zjistíte to nejlépe tak, že se přihlásíte do svého účtu v našem eshopu. Pokud účet nemáte, doporučujeme si jej vytvořit. Získáte tak přehled o všech svých objednávkách a aktuálním stavu. Také zde najdete všechny faktury od svých objednávek a získáte 1% slevu na každý nákup. Přehled o objednávkách můžete dokonce získat i zpětně, pokud zaregistrujete email, ze kterého jste již v minulosti objednávali.

Máte účet? Přihlaste se zde.

Nemáte účet? Založte si jej zde. Doporučujeme zadat email z objedávky.

Zapomněli jste heslo? Nevadí. Vygenerujte si nové tady.

Po přihlášení do účtu zákazníka zjistíte stav objednávky podle typu stavu.

Přehled stavů objednávky:

Nezaplaceno - neproběhla platba za vaši objednávku.

Vyřizujeme - objednávka byla přijata a zpracována.

Objednáno u dodavatele - objednávka byla přijata, ale čekáme na zboží, které nebylo skladem. Může se jednat například jen o část zboží z objednávky. Jakmile zboží dorazí k nám do eshopu, pošleme Vám email, že zboží odesíláme. Přijde Vám upozornění o předání zboží dopravci a zboží je u Vás obvykle do druhého dne.

Zásilkovna - zboží bylo předáno a odesláno buď do zásilkovny nebo na Vaši adresu.

Odeslána zákazníkovi - zboží bylo odesláno a buď na cestě nebo již bylo doručeno na cílovou adresu. Pokud zboží stále nemáte, kontaktujte nás.

Stornována - objednávka byla stronována

Odstoupení od smlouvy 14 dnů - objednávka byla přijata ke zpracování a prochází procesem odstoupení od smlouvy. Peníze budou vráceny buď na účet, ze kterého proběhla platba za objednávku nebo na účet uvedený ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.

Reklamace - objednávka byla přijata k reklamaci  a prochází procesem reklamace. V reklamační době vás vyrozumíme o výsledku reklamačního řízení. Pokud došlo k poškození zboží vinou zákazníka, bude Vám odesláno zpět a reklamace nebude uznána. Pokud se jedná o vadu materiálu nebo závadu zboží, produkt opravíme, vyměníme za nový nebo vrátíme peníze. 

Peníze vráceny - peníze za vrácenou objednávku byly vráceny na účet ze kterého byly zaplaceny nebo na Váš účet uvedený v reklamačním formuláři.

Upomínka platby - v případě, že jste si vybrali platbu kartou a nebo převodem a platba nám nedorazila, poslali jsme Vám upomínku platby. Po zaplacení objednávky bude objednávka vyřízena. Zaplacením objednávky začíná proces zpracování objednávky a doba dodání se počítá od zaplacení objednávky.

Zpoždění zásilky - přestože děláme všechno proto, aby jste zboží dostali co nejdříve, čekáme na dodání zboží od dodavatele. Zpoždění zásilky není na naší straně. Pravděpodobně jste si vybrali oblíbené zboží a proto trvá jeho dodání o něco déle. Omlouváme se, ale čekáme na dodání vašeho zboží stejně jako vy.

Velikost zboží - velikost zboží najdete v detailním popisu každého produktu. Klikněte na popis a detailní informace. Najdete zde tabulku s rozměry každé velikosti. 

 

Objednávka má zpoždění?

Pokud nechcete déle čekat, vyberte si jednu z následujících možností:

 

Stornovat objednávku a vrátit peníze 

Objednávku stornujeme a v případě, že jste již zaplatili, peníze vrátíme na váš účet. Můžete vytvořit novou objednávku v případě, že budete chtít zboží znovu.

Chci si vybrat jiné zboží, které je ihned k odeslání.

Peníze budou vráceny, objednávka stornována a vy můžete vytvořit novou objednávku ze zboží ihned k odeslání zde. 

Stornovat objednávku na dobírku

Objednávku stornujeme a protože zboží bylo na dobírku, peníze nevracíme. 

Chci počkat na doručení 

Zboží bude doručeno i v případě, že nedorazí do vánoc.

Napište nám co máme podniknout zde.

 

Zaplatili jste převodem, ale platba Vám nebyla potvrzena?

Při platbě převodem se někdy stane, že napíšete špatně variabilní symbol a tím pádem se platba nespáruje. Prosíme zkontrolujte si, zda jste variabilní symbol napsali správně. V případě, že jste vyplnili symbol špatně, napište nám jaký symbol jste zadali a my platbu dohledáme. Napsat špatný variabilní symbol zde

Jsem ze Slovenska, mohu nakupovat v Eurech?

Ano, stačí změnit měnu CZK na EUR. Změnu měny najdete nahoře vedle symbolu košíku. Ceny produktů se změní na Eura.

Mohu platit dobírkou?

Ano můžete. Při výběru platby zadejte dobírku. Tato možnost je zpoplatněna. Platba kartou a převodem je zdarma. Používáme bezpečnou platební bránu Barion, takže se nemusíte bát ani této možnosti.

Jak mohu zaplatit?

Máte na výběr z několika možností. Nejrychlejší způsob pro připsání platby a vyřízení objednávky je platba kartou. Další možností je platba převodem. Máme účet u FIO banky a připsání platby trvá obvykle do druhého dne. Také můžete platit dobírkou. Zde platíte buď hotově nebo kartou při předání.

Doba doručení?

Přestože se nám daří dodržovat dobu doručení uvedenou u kažého produktu, občas se stane, že vinou velkého vytížení dopravce dojde ke zdržení v řádu dnů. Chápeme, že to pro Vás může být zásadní ve chvíli, kdy nemáte jistotu, že zboží stihneme doručit do vánoc. Objednávku můžete kdykoliv zrušit a v případě, že ji zaplatíte, vrátíme peníze na Váš účet v plné výši.